Оролцогч 8
Эксперт Байр суурь

Б.Батболд: Улаанбаатар хот гудамжиндаа биш барилгадаа зориулсан дэд бүтэцтэй

Улаанбаатар хотын авто замын сүлжээний нэг гол асуудал бол замын уулзварууд нь хөрөөний ир шиг зөрчихсөн байсан. Тиймээс эхлээд эдгээр уулзварыг өргөтгөн шинэчлэж нэвтрэх чадварыг нь сайжруулахаар зор

2015.02.06
Х.Мөнх-Эрдэнэ "Арж капитал" компаний захирал

Х.Мөнх-Эрдэнэ: Авто замын салбарт гадны компаниуд өрмийг нь хамж, дотоодын компаниудад хусам нь үлддэг

Замын хийцийн стандартаа өөрчилсөн ч нэг км зам барих өртөг нь бага хэвээр үлдсэн.Өнөөдөр нэг ч замын компани офистой болж чадаагүй байхад нэг баарны эзэн хэд хэдэн байшин барилга, машин тоног төхөөрө

2015.02.04
Б.Наранбат Авто замын хяналт, эрдэм шинжилгээ, судалгааны төвийн захирал

Б.Наранбат: Чанаргүй зам барьдаг шалтгаан гээндээ ч бий, гоондоо ч бий

Бетонон суурь хэтэрхий үнэтэй учраас одоо ашиглаж буй цементээр бэхжүүлсэн сууриа хэрхэн сайжруулж, эдэлгээг нь уртасгах вэ гэдэг дээр суурь судалгаанууд хийгддэг. Нэг компани замын бүх ажлыг хийх гэ

2015.02.03
Д.Баасанхүү "Ар Си Эс Си" авто замын зураг төсөл, хяналт, зөвлөх үйлчилгээний компаний захирал

Д.Баасанхүү: Авто замын салбарт өргүй компани бараг байхгүй

Замын салбарт барилгатай адил баталгаат хугацаа гэсэн зүйлийг хуульчилж өгөөгүй.Компаниудад тэр болгон ажил олддоггүй учраас захиалагчийн хэлсэн үнийг нь хянаж үзэлгүй, зураг төсөлтэйгээ ч танилцахгүй

2015.02.02
Э.Энхбат Зам тээврийн яамны Авто зам, замын байгууламж,засвар ашиглалтын албаны дарга

Э.Энхбат: Авто замын засвар, арчлалтын сангийн хөрөнгийг нэмэх хуулийн зохицуулалт хэрэгтэй байна

Тус яам энэ жилийн хувьд улсын төсөв, Хөгжлийн банк, гадаадын зээл, тусламжийн хөрөнгө оруулалтаар өнгөрөгч онуудад эхлүүлсэн он дамжин хэрэгжих нийт 1100 гаруй км авто замын барилга угсралтын ажлыг ү

2015.02.01
Б.Энхтөр Авто замчдын холбооны гишүүн

Б.Энхтөр: Засаг хичнээн солигдсон ч тогтвортой байдаг бүтэц авто замын салбарт хэрэгтэй

Авто замын чанар муу, хугацаандаа ашиглалтад ордоггүй, үнэ нь бага, идэж ууж байна гэсэн маргаан олон гардаг нь бүтэц, зохион байгуулалт оновчгүй, тогтворгүй байдагтай шууд холбоотойөнөөдөр 1км замын

2015.01.29
Н.Адилбиш Авто замын зөвлөх инженер

Н.Адилбиш: Намууд замуудаа өмчилдөг болчихож

Намууд нь замаа өмчилж авдаг болсон. Манай намын зам, танай намын зам ч гэх шиг. Замд мөнгө олох гэсэн хүмүүс биш, сэтгэлтэй хүмүүс ажилладаг. Нэг км замыг 971 сая төгрөгөөр барих ёстой ч 531 сая төгр

2015.01.27
С.Авалгаа Ахмад инженер

Авто замын тухай хуулийн шинэчилсэн найруулгын төслийн үзэл баримтлалд санал болгох нь

Яагаад “Монгол улсын авто замын тухай хууль” биш “Монгол улсын авто зам, гүүрийн тухай хууль” гэж нэрлэж болохгүй гэж Бид өнөөдөр хүртэл байгаа зам, гүүрийнхээ засвар арчлалтанд шаардагдах нормативт

2014.12.16
Эксперт Сэтгэгдэл
Ц.Амарсанаа Хуульч, Лектор

Зам бол үнэхээр хэцүү хэдэн тээврийн хэрэгслүүд нь тарж унаад дуусхаар болсон. Зарим талаараа жил болгон засаад хэдэн компани ажилтай л байдаг байх. Гэхдээ энэ бол нүд хуурсан асуудал байна. Хөдөө орон нутгийн хувьд зарим технологийн асуудлаа шийдмээр санагддаг. Хөдөө замд хурд ихтэй яваа машин нүх тойрох гэж их осол гарч байна. Эргүүлээд зам тавьсан компани тендер зарласан байгууллага хариуцлага хүлээхгүй л байна. Зам бол аюулгүй байдлын нэг талаараа баталгаа шүү дээ

2016.05.09

Авто замын салбар яавал хурдан хөгжих вэ

2015.02.22