2021.11.02
ШӨХТГ-т өнгөрсөн сард иргэдээс 700 гаруй гомдол, санал иржээ
ШӨХТГ-ын Хэрэглэгчийн мэдээллийн төв 2021 оны аравдугаар сарын 01-31-ны өдрийг хүртэл 776 иргэний гомдол хүлээн авч, 89 хувийг шийдвэрлэж, 11 хувийг хянан, шалгаж байна.
Гомдлыг ангилж үзвэл;
- Худалдаа үйлчилгээний асуудлаар - 278
- Шатахууны асуудлаар - 78
- Банк, санхүүгийн асуудлаар - 67
- Харилцаа холбооны асуудлаар - 64
- Эрүүл мэндийн асуудлаар - 38
- СӨХ-ны асуудлаар - 32
- НӨАТ - ын асуудлаар - 27 гомдол тус тус ирүүлжээ.
Сэтгүүлч
Сэтгүүлч Ц.Соёлмаа soyolmaa@vip76.mn